PROTEINOVÉ LÍVANCE



Nechce se mi tomu snad ani věřit, ale konečně po milion letech přicházím s novým článkem tady na blogu! Tahle pauza byla asi nutná, protože jsem se asi potřebovala zastavit a pořádně si uvědomit, jakým směrem bych se chtěla dál ubírat. Každopádně teď vím, že bych chtěla být zase nějakým způsobem víc aktivní, jelikož mě celou dobu užíral pocit, že nic nedělám, i když ve mně proudila energie o stošest.
No a tak jsem tady a doufám, že tímhle začínám něco novýho, něco jinýho a něco smysluplnýho.

A čím lepším tohle odstartovat než receptem na ty nejvíc boží lívance, který se mi kdy povedly?


Budeme potřebovat:

• 140 g mouky - já kombinuji 1:1 rýžovou a kukuřičnou
• 20 g čokoládového proteinu (já použila hrachový od Reflexu, který má takovou čoko-oříškovou chuť a krásně se sem hodí)
• Špetka prášku do pečiva
• Skořice
• 80 g cukety
• 1/2 jablka
• Čokoládové flavdrops (či jiné sladidlo)
• Voda/rostlinné mléko - cca 300 ml

Nejdříve si v míse smícháme suché ingredience. Poté přidáme 100 ml tekutiny (v ní vždy rozmíchám flavdrops) a na jemno nastrouhané jablko s cuketou. Nakonec jen podle konzistence doliju vodu. Těsto by mělo být hustší a takové krémové.
Pro opékání doporučuju nepřilnavou pánev, kterou po každé várce lívanců utřít nějakou utěrkou, ale není to nutné, záleží, jak jste šikovní v obracení - tady klasicky počkáme, až se začnou dělat bublinky na povrchu.

Při servírování za mě rozhodně nesmí chybět nějaké ořechové máslo a hodně ovoce, ale fantazii se meze nekladou. Dobrou chuť!


2 komentáře:

Děkuji za každý komentář! ♥

INSTAGRAM FEED

@lucaastirskaa