ZMĚNY JSOU NORMÁLNÍ


Ahoj!

Zdravím všechny u nového článku, ve kterém bych chtěla zmínit jednu velkou novou etapu svého života a to je opuštění základní školy. Chtěla bych mít tento blog víc osobní a taková změna tu rozhodně nemůže chybět. Každopádně je tenhle článek dost kecací a nějakou hlubokou myšlenku nebo radu do života v tom moc nehledejte :D

Pamatuju si, jak jsem přesně před rokem absolutně nevěděla, kam bych chtěla jít, přitom teď už jsem dávno přijatá a máme i po adaptačním kurzu. Je to možná divný, ale i s tímhle odstupem času pořád nedokážu říct, jestli jsem z týhle změny nadšená nebo ne. Vlastně o sobě ani nedokážu říct, jestli jsem člověk, kterýmu změny vadí nebo ne. Asi bych to řekla tak, že změny mi nevadí, pokud si sama můžu vybrat. Do výběru střední školy/gymnázia mi nikdo ani moc nemluvil, ale změna byla nevyhnutelná, takže jsem spokojená tak půl na půl, snad mě chápete.

Základní školu jsem měla asi 5 minut od domu, a když k tomu připočítám i mateřskou školku, kterou jsem měla dokonce o pár metrů blíž, vyjde mi přes 10 let, kdy jsem si vstávala v 7.00, všechno stíhala, měla celý byt ráno pro sebe, takže jsem si s nikým nepřekážela a měla všechno při ruce, což se momentálně dost mění, protože vstávám o hodinu dřív s celou rodinou a dojíždím skoro přes celou Prahu. Na jednu stranu si říkám, že mi základka chybí, protože byla fakt kvalitní, měla krásný prostředí a ani učitelé nebyli zas tak hrozní a fakt nám něco předali, ale v posledních měsících jsem u sebe zaznamenala ponorkovou nemoc, takže na druhou stranu jsem ze změny prostředí a lidí kolem mě v celku ráda. Jsem ale teprve na začátku a to, jestli jsem si vybrala dobrou novou školu nebo ne se teprve ukáže.
Kolektiv ale zatím vypadá dost nadějně, protože jsem se seznámila s pár holkama už na přijímačkách a nesympatický mi rozhodně nejsou!

Co mě ale pěkně štve je to, že vůbec neznám nové učitele a styl jejich učení, takže vůbec nevím, jak si zvyknu na vlastní vedení poznámek. Sice jsem na to ze základky krapet připravená, ale tohle jsou úplně noví lidi a já o nich prostě nic nevím a to mě trochu znervozňuje. Ani si teď nemůžu doma nadepsat sešity, protože nevím, jaký budu na kterou hodinu potřebovat a moje organizace prostě musí počkat :D Zní to možná divně, ale na tohle si fakt dost potrpím :D

No nic, snad to nějak zvládnu a vy taky, pokud nově nastupujete do prváku. Mějte se krásně a hodně štěstí v novém školním roce! :)

2 komentáře:

  1. Moc pěkný článek Takový pravdivý, takové mám nejradši. :) Určitě ten nástup bez problému zvládneš. :) www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! ♥

INSTAGRAM FEED

@lucaastirskaa