JUST THINK ABOUT IT

Ahoj všichni!

Nevím, čím to je, ale poslední dobou přemýšlím o strašně moc věcech. Přemýšlím nad tím, co bych v životě chtěla dokázat, co bych pro to měla udělat a co všechno jsem pro to schopna obětovat. Jak možná někdo z Vás ví, natáčela jsem na YT, na chvilku jsem sice musela přestat z technických důvodů (to zní strašně formálně:D), ale už všechno funguje a já na sobě chci opravdu zapracovat. V době, kdy jsem ale nebyla aktivní mě napadla jedna z nejdůležitějších otázek.

Je tohle vlastně to, co chci dělat? 

Z počátku jsem se jednoznačně přikláněla k odpovědi, že ano. Editace a natáčení mě přeci baví. Postupem mě ale začalo napadat, co všechno tomu budu muset dát. Svůj volný čas, energii, sehnat trpělivost. Přeci jenom, mít třeba 1 000 odběratelů může být klidně záležitost roku. Upřímně ani nevím, kdo kdy mohl říct, že číslo odběratelů/čtenářů není to nejdůležitější. Na jednu stranu s tím souhlasím, protože jsem aktivní z toho důvodu, že mě to baví. Na druhou stranu je tady ale otázka, proč bych měla psát na blog, když si to stejně nikdo nepřečte? K tomu mi v klídku postačí nějaký deníček, když nepotřebuju své myšlenky s nikým sdílet. Doufám, že to chápete. Prostě kdybych nechtěla, aby si moje články (nebo videa) někdo pustil, přece bych je nezveřejňovala na sociální sítě. Není snad krásný pocit vědět, že někoho vaše tvorba baví? Že ji podporuje? Rozhodně tím nechci říct, že jde hlavně o čtenáře! Jen že jsou nedílnou součástí "virtuálního světa".

Ale abych se vrátila k původní otázce, začala jsem dost váhat. Je to takový ten pocit, kdy víte, že odběratelé se nezvednou sami od sebe na mega vysoké číslo, takhle to nefunguje. Dost jsem se toho bála, protože to bude dlouhá cesta. sakra dlouhá. Ale moje definitivní odpověď je, že ano. YouTube by mohl být něco, co by mě mohlo naplňovat. Jak už jsem řekla, střih a natáčení mě fakt dost baví. Začátky nikdy nejsou lehké a o to lepší pocit budu ve výsledku mít. Beru to jako výzvu. Aspoň to zkusím a to je hlavní. Pochopitelně se pokusím i vydržet! :D)

Můj YT kanál ZDE

Tak a jsme u konce článku. Sice byl trochu víc o mně, ale doufám, že to není takový problém. Tímto článkem bych vám asi chtěla sdělit, abyste vytrvali. Předpokládám, že hodně z vás asi blog má, ale jste si jisti, že je tohle to, co chcete dělat? Že na něj píšete to, co chcete? Rozhodně vás tímto nechci nějak urážet nebo cokoliv, ale je dobré nad tím trochu zapřemýšlet. Aspoň budete trochu vědět, do čeho jdete.

Mějte se krásně! ♥
xoxo LUCA


8 komentářů:

  1. aj ja mám kanál na YT a mám tam 2 videjká, v budúcnosti by som aja ja chcela sa venovať videjkám len keď sa vidím ja na kamere s mojím hlasom ta koneeec :D
    takže prajem GOOD LUCK

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Dlouho jsem se zabývala myšlenkou, že budu natáčet na YT, ale nedávno přišel takový zlom. Uvědomila jsem si (a teď to neber nijak osobně, na tvůj kanál jsem se ještě nestihla podívat), že je taková spousta lidí co se snaží prorazit a v dnešní době se to podle mě podaří jen málokomu- když si řekneš kolik je každým dnem nových youtuberů. Prostě jsem si řekla, že to nemám zapotřebí i když tohle by měl dělat každý kdo chce a baví ho to, takže rozhodně nepřestávej ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale rozhodně nevyměň YT za blog! :D

      Vymazat
    2. Naprosto chápu, to samé mě taky napadlo. Na druhou stranu to bude o to lepší pocit, pokud se mi povede trochu "prorazit" :)

      Vymazat
  3. Myslím, že je super, že sis to vyjasnila. Že to děláš kvuli tomu, že tě to baví, a že to opravdu chceš dělat, i přesto, že cesta někam na ten vrchol je fakt těžká. :)
    Samozřejmě ti přeju hodně štěstí!! :)
    A jinak koukala jsem na některá tvá videa... no, působíš na mě fakt hodně sympaticky (to i z blogu), jseš taková milá a prostě se na tebe dobře i kouká :D Takže ještě jednou, hodně štěstí! :)
    Ale doufám, že když budeš na youtube, tak nezrušíš blog... musíš psát i točit :'D (haha, to bych asi chtěla moc...)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! To je strašně hezký :) Určitě nezruším, jen to bude asi trochu časově náročnější :D)

      Vymazat
  4. Veľa štastia či pri blogovaní alebo tých videách, určite sa ale blogovania nevzdávaj :) to by bola škoda

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji tedy hodně štěstí ať už na blogu nebo s YT kanálem. Naprosto tě chápu. Já se v poslední době pořád ptám co bych chtěla v životě dělat a čeho dosáhnout. Horší je, když jsem to už zjistila a teď proto prostě nemůžu nic udělat, než přečkat střední.

    můj blog: FOXIE SIMMA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! ♥

INSTAGRAM FEED

@lucaastirskaa