AKTUÁLNĚ




Konečně!

Konečně jsem se dostala k tomu, abych si mohla sednout za počítač a zase se uvolnit. Nechci říkat, že jsem byla posledních pár týdnů časově nejvytíženější člověk, to určitě ne. Spíš než nedostatek času byl hlavní problém myšlenky ve smyslu "měla bych místo psaní dělat to, co je momentálně důležitější, ztrátu času si nemůžu teď dovolit" a podobně. Kvůli tomu jsem se ani nemohla pořádně soustředit a v mé hlavě byl takový chaos, že by z toho stejně nic smysluplného nevyšlo.

Time Management: How To Find More Time To Grow Your Business http://www.classycareergirl.com/2016/04/time-management-grow-your-business/:

No jo, s time-managementem ještě nemám úplně zkušenosti, a tak se ani nemůžu divit, že to dopadlo tak, jak to dopadlo. Nebo abych to upřesnila - výsledek je relativně fajn, ale ten průběh byl bída. A o čem to vlastně mluvím? Nedávno jsem vydala článek, kde popisuju svojí současnou situaci ve škole ( ZDE ) - zkráceně je to o mém individuálu, který jsem nikdy dřív neměla a je to pro mě něco naprosto nového. A upřímně? Rozhodně nejsem typ člověka, kterému by to vyhovovalo víc než normální docházení do školy :D Jelikož jsem byla zvyklá ze základní školy, že mám na všechno kupu času a prvních pár měsíců na gymplu jsem učení taky nevěnovala skoro žádnou pozornost, leden byl pro mě skok do tmy. Musela jsem si rozvrhnout všechny testy, zkontaktovat profesory a tak dále, a i když se tohle někomu nemusí zdát jako nic těžkého, pro mě, jakožto celkem izolovaného člověka to byl celkem oříšek. A rozhodně to bylo poprvé, kdy jsem si moje činnosti musela přes den rozvrhnout a mít v tom nějaký pořádný systém.

Každopádně toho absolutně nelituju, protože mi připadá, že nejvíc těžím vždy z nepříjemných situacích. A není to jen kvůli tomu, že si ta situace vyžaduje nové činy, které mi dají zkušenosti do budoucnosti. Nevím, jak to máte vy, ale já v každém okamžiku potřebuju vidět nějaký smysl, který by mě měl posunout dál. Už jen ta představa, že by se mi mělo dít něco špatného a bylo by to naprosto bez nějakého účelu mě fakt drtí. Když dám trochu drsnější příklad - zemře mi někdo z rodiny. Vás by snad totálně nerozčílilo, kdyby ta smrt byla naprosto bezvýznamná? Samozřejmě, v měřítku na celý svět by bezvýznamná možná byla, ačkoliv se mi tahle úvaha moc nelíbí, protože ta smrt zasáhne jen vás a ne celý svět. Vše, co se mi děje má nějaký důvod a nějaké poslání, které musím zjistit. A co mi dalo tohle?

Motivational quote somethingpeach.com // Brush lettering by Jinny Park 003:

Asi to, abych se nebála překročit komunikační bariéru s mým okolím. Je zajímavé, že dřív mi tohle nedělalo absolutně žádný problém - jako malá jsem venku zdravila i bezdomovce! :D Ta příčina, proč tomu tak je, mi je jasná, ale jen díky tomu ten problém nezmizí.
Víte, jedna z věcí, která dělá minimálně mě velký problém je si nedělat domněnky a předčasné závěry - a to hlavně v souvislosti s lidmi. Asi rozhodně nejsem jediná, která to takhle má, ale to neznamená, že to není omezující a bez toho by se mi nežilo líp. Všechno má svůj důvod, ale zároveň je všechno v našich rukou. Díky mé absenci, kdy jsem neměla s ostatními skoro žádný kontakt si musím znovu vzpomenout na to, že mi může být jedno, co si o mě ostatní myslí a že známky nejsou to nejdůležitější na světě. Zároveň si ale musím pořádně vrýt pod kůži to, že zrovna ti lidé, které kolem sebe mám se mnou mluví naprosto upřímně a že to jsou jen moje domněnky, které mi říkají opak. Nebo, samozřejmě je na světě spoustu faleše a lží, ale neměla bych je hledat tam, kde nejsou.

Dnešní článek je hodně spontánní a ani nevím, jestli jsem vám řekla něco užitečnýho, ale co. Poslední dobou se mi dost vrátila energie k psaní článků a vůbec blogu, kterou jsem ztratila tak před rokem a půl nebo kdy, když jsem vydala poslední post :D A upřímně, je to strašně krásný pocit a fakt se těším na další články :)

Mějte se krásně ♥
xoxo LUCA

4 komentáře:

  1. Pekný článok. Niekedy je príjemné sa proste vyrozprávať a tvoje rozprávanie sa príjemne číta :)
    dazzlera.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky někdy nemám náladu na psaní článků i když zrovna čas mám. Většinou je chci spát nejvíce paradoxně když čas nemám. Jinak time management mi také nejde :/ a bohužel VŠ je hlavně o vlastním time-managementu:/

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to držím palce, podle mě jakmile v tom člověk najde svůj systém, o 100% se to zlepší :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář! ♥

INSTAGRAM FEED

@lucaastirskaa